18. Min favoritfödelsedag

26 maj 2011 § 1 kommentar

Min favoritfödelsedag skulle vara en födelsedag där jag inte behöver tänka utan någon tänker åt mig. Ordnar hela dagen med olika aktiviteter, överraskningar och förtjusande saker.

Ursäkta, detta kommer sig idag av mitt tillfälliga mood. Vet ni hur less jag är på att ha koll på allt? Egentligen. Och detta ständiga ansvar. Konstant. Inte undra på jag inte kan släppa på kontrollen.. (jag vet inte hur man gör)

§ Ett svar till 18. Min favoritfödelsedag

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande 18. Min favoritfödelsedag.

Meta

